HMTD

26. května 2006 v 16:38 | venda€ |  Výbušniny+návody
- třaskavina, která je asi 2x účinnější než třaskavá rtuť.HMTD patří mezi třaskaviny
- dá se použít do rozbušek a je asi 2x silnější než fulminát rtuťnatý (návod na výrobu fulminátu přineseme v některém z dalších vydání). Vykazuje jednu z nejlepších stabilit z organických peroxidů, nicméně je nutné s ním pracovat velmi opatrně, neskladovat jej dlouho po vyrobení a samozřejmě nevystavovat nárazům, ohni nebo elektrickému výboji (pozor na statickou elektřinu).
Postup výroby je následující:
  1. Do kádinky dejte 10ml peroxidu vodíku
  2. V dalších 30ml rozpusťte 10gramů rozdrceného hexamethylentetraminu
  3. Ochlaďte tento roztok ponořením na 30minut do kádinky se studenou vodou
  4. V dalších 50ml peroxidu rozpusťte 20gramů kyseliny citrónové
  5. Smíchejte roztoky a chlaďte je ponořením do kádinky se studenou vodou na dalších 30minut
  6. Pak kádinku přestaňte chladit a nechte ji při teplotě místnosti. Po 8-24hodinách se vyloučí HMTD ve formě bílých krystalků.
  7. Zfiltrujte krystalky, promyjte je 60ml vody a nechte je při teplotě místnosti vysušit.

  • Potřebné suroviny:
  • hexamethylentetramin (urotropin, hexamin)
  • peroxid vodíku 30%
  • kyselina citrónová
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Adam Adam | 19. ledna 2007 v 22:08 | Reagovat

Vše je okopírovanééé hnus nějaký čurák to zkopíroval co ???? :-(

2 $Dexter$ $Dexter$ | 20. února 2007 v 9:33 | Reagovat

Víš co di můžeš...všechny návody sou stejné, tak je to fuk...

3 jáááááááááá jáááááááááá | 15. března 2007 v 19:09 | Reagovat

adame ty buzerante.....tak si to vyráběj podle vlastního návodu ty blbečku....vsadil bych se že bys takovýhle recepty nedokázal ani vyroobit

4 jáááááááááá jáááááááááá | 15. března 2007 v 19:10 | Reagovat

tenhle web je fakt cooool.......pls přidej další recepty

5 joe joe | 17. března 2007 v 15:01 | Reagovat

adam je piča...

6 $Dexter$ $Dexter$ | 17. března 2007 v 18:56 | Reagovat

nevím, jak to s těma návodama půjde dál, bo sem se rozhod, že sem budu dávat jedině odskoušené věci...tzn. že za nedlouho sem dám napalm...Tak mi držte palce, ať mi ty moje zůstanou... Rozbušce ZDAR!

7 martin martin | 26. dubna 2007 v 11:54 | Reagovat

napalm som robil je to celkom good

8 explosiv explosiv | 2. května 2007 v 12:35 | Reagovat

zkoušel sem to vaše HMTD ale bál sem se aby mi to z baráku neudělalo kůlničku na dříví tak sem to nechal reagovat venku ale nic se nevyloučilo.Mohl by být neúspěch v tom že sem to nenechal reagovat v pokojové teplotě?Díky

9 $Dexter$ $Dexter$ | 2. května 2007 v 19:29 | Reagovat

nejsem si tim jist...myslím, že spíš byla chyba bu´d v nedodržení času nebo množství... pokud si vše dodržel, tak může být chyba v materiálu...a pokud všechno zprávně, tak newim, proč ti to nefungovalo...Mi to bouchlo...

10 návštěva návštěva | 21. května 2007 v 9:09 | Reagovat

pičus, který zde zveřejnil návody na výbušniny patří do kriminálu. Má na svědomí zdraví a životy těch hlupáčků, kteří to budou zkoušet...

11 $Dexter$ $Dexter$ | 5. června 2007 v 9:42 | Reagovat

nooo...to říkej těm, keří to napsali jako první...já to jenom zkopíoval...ale funguje to...teď se připravuju na další pokus...

12 explosiv explosiv | 27. srpna 2007 v 22:03 | Reagovat

návštěvo nikdo nikoho na svědomí nemá jsou to jen návody a je každýho věc jestli to bude nebo nebude zkoušet je to podle toho kdo se cejtí na to jestli na to má nebo ne jestli na to nemáš a máš kvůli tomu třeba jenom jednu ruku tak si to neměl zkoušet když to neumíš

13 Viki Viki | 21. září 2007 v 22:42 | Reagovat

http://s5.gladiatus.cz/game/c.php?uid=16556

14 Dexter Dexter | 24. září 2007 v 12:41 | Reagovat

hej, přesně tak explosiv...já sem to vyrobil a furt mám ruku...když je někdo taky gyzd, že s tím pracuje jak nemá, tak už je to jeho problém...

15 kokot kokot | 27. září 2007 v 18:10 | Reagovat

ch

16 dementi dementi | 22. října 2007 v 16:22 | Reagovat

tomu asi hodne rozumite co?

17 explosiv explosiv | 12. listopadu 2007 v 17:45 | Reagovat

to si teda kuř ty demente že tomu rozumíme když sem byl malej a nešla mi rozebrat stavebnice rozebíral sem jí C4 a jestli tomu nerozumíš ty a namáš se čim pochlubit tak se neser do ostatních

18 mladim mladim | E-mail | 16. prosince 2007 v 8:53 | Reagovat

z kade sa da zohnat haxemethylentetramin

19 c4 c4 | 2. ledna 2008 v 17:19 | Reagovat

je to hovadina nefungujeto

20 zájemce zájemce | E-mail | 9. ledna 2008 v 19:58 | Reagovat

to by mě taky zajímalo kde to sháníte. něco seženu ale většinu ne. třeba ten hexamin nemůžu sehnat za živýho boha.

21 explosiv explosiv | 12. ledna 2008 v 19:22 | Reagovat

zájemce hexamin koupíš v každý trochu lepší drogerii je to v podstatě tuhej líh prodává se v modrejch krabičkách s oranžovým nápisem hexamin

22 Roman Roman | 13. ledna 2008 v 14:03 | Reagovat

Ahoj experimentátoři. Pro amatérské pokusy bez patřičného vybavení bych se pouštěl jen do černého střelného prachu, míchání suříku s hliníkem a případně další aluminotermické směsi, také výroba jododusíku se dá zvládnout v podmínkách podobných kuchyni na přípravu jídel. Už ale například acetilid stříbrný, třaskavá rtuť, potom cokoliv co se nitruje a podobné věci není rozumné dělat mimo slušně vybavenou laboratoř. Není to rozumné prostě z toho důvodu, že se to buď nepovede vyrobit, nebo to proreaguje jinak než jsme čekali a nebo to v nejhorším případě bouchne při výrobě. I s dobrým vybavením jsou v mnoha případech nutné nějaké zkušenosti a praxe. Takže bych se nedivil když něco nejde vyrobit i když mám správný návod a dělám to poprvé. Když jsem byl malý, užil jsem si spoustu legrace s aluminotermickými směsmi a s černým střelným prachem. Stačí trocha fantazie a přemýšlet co se s tím dá dělat. Moc pěkné testy výbušnin, které mě vždycky bavily je vyrobit vodotěsné pouzdro z papírové trubky sycené epoxidem , do směsi dát elektrický palník, uzavřít to zátkami a odpálit to pod vodou po drátech. Sloup vody vymrštěný explozí do výšky udělá radost každému experimentátorovi s takovými sklony.

23 punks not dead punks not dead | 14. ledna 2008 v 15:47 | Reagovat

ste všichni vymrdaný čůráci..a hlavně ten co rozebíra stavebnici c4kou-to je fak nejtrapnější blábol co sem kdy slyšel...

24 explosiv explosiv | 15. ledna 2008 v 16:25 | Reagovat

Víš co ty debilní pankere?Namatlej si krém na boty do vlasů udělej si TRAPNÝHO kohouta a di si skákat jako vylízanej magor mezi ostatní hovada co poslouchaj něco tak trapnýho jako si ty a ta tvoje trapná muzika.Dám ti radu.Když tomu nerozumíš tak drž hubu a radši si narvi hlavu do prdele ty píčusi nablblej.

25 explosiv explosiv | 15. ledna 2008 v 16:39 | Reagovat

škoda že punk neni dead.Všechny punkerský zmrdy bych posadil na sud s nitroglycerinen aby neměli takovýhle skurvený kecy.A až by to ty krypli rozmetalo na krvavou sračku tak bych je ještě pochcal napalmem.Jen tak pro jistotu.Jinak se měj hezky a přeju hezkej den:

26 petr er petr er | E-mail | 24. února 2008 v 0:13 | Reagovat

Pánové při čtení Vašich řádků se nestačím divit. Nechápu jak se chce ten kdo v jedné větě udělá pět hrubých chyb věnovat výrobě výbušnin a bez sebemenších znalostí chemie a fyziky se pouští do procesu tak nebezpečného jako výroba výbušnin je. Chápu že ve zvláštní škole není na výuku chemie a fyziky kladen takový důraz jako na škole základní ale co je moc je moc. Ten kdo toho o výbušninách nejmíň ví se tváří jako největší pyrotechnik a borec. Pánové věřte mi že vím o čem mluvím, nechci Vás nijak poučovat ale rukama mi za můj život prošly desítky tun výbušnin tak mám nárok na tento můj názor. Jestli sem se někoho z Vás dotknul tak tyto řádky splnily účel. P.R.

27 kokos kokos | 30. března 2008 v 16:49 | Reagovat

Doufám, že vám to jednou urve ruce vy kokotci.

28 Virteal Virteal | E-mail | Web | 13. dubna 2008 v 19:55 | Reagovat

Zdravím všechny lidi, kteří si "vyhráli", nebo si hodlají "vyhrát" s HMTD. Chodím takhle po blozích a chci se podělit o své zkušenosti. Prosím Vás, HMTD není tak extra nebezpečné, jak ostatní tvrdí. Pokud s ním zacházíte s dostatečným respektem, tak se Vám nic nestane, to že si prdnete a HMTD Vám vybuchne v ruce, je naprostá kravina. Pokud při výrobě nechcete, aby se Vám HMTD vařilo, tak ho NEMÍCHEJTE A NECHTE VOLNĚ REAGOVAT! Trvá to jen o trochu déle a je to bezpečnější. Pro jistotu to ale do nějaký vodní lázně dejte jako já s kamošem, nikdy nevíte co se může stát. Ňákej svůj extra postup a poměr Vám nepovím, vždycky jsme to s kamarádem ve škole (chodím na chemickou) míchali "bajlajfuk" a nechali stát 3 hodiny. Samozřejmě čím dýl to necháte zreagovat (plácnu 1 den), tak vám toho vznikne víc. Nečekejte ale měsíc :-), roztok není oslíček, co se otřese a vznikne další HMTD. Pokud má někdo problém při výrobě, můžu mu možná trochu poradit. Moje icq 471596454. Sám za sebe Vám můžu doporučit, že s koncentrovanou kyselinou ethanovou (octovou) se to připravuje trochu lépe. Kyselina citronová není špatná, ale octovka je lepší v tom, že její hnusnej pach (silně kyselé prostředí) snadno cítíte. Nevýhoda koncentrovaný octovky je v tom, že jí na volném trhu nikde neseženete, seženete akorát její 8% roztok (ocet), ale to není ono a navíc ta octovka není čistá, ale jsou v ní různý sr..y, jako barvivo karamel atd. A bacha fakt stačí troška HMTD a rána jako sviň! Vždy čisté chemikálie a pokud budete mít ten blbej nápad vyrobit toho půl kila, tak to udělejte jako můj kámoš: Strčte to do mrazáku. Ale nemůžu Vám to doporučit, já toho zatím půl kila nevyráběl, i když se na to chystám. (nechoďte mi příkladem, až mi to urve hnáty, moje chyba!). Zdravím a když tak máte icq.

29 π π | 15. dubna 2008 v 20:03 | Reagovat

Nazdar borci. Celkem rád bych okomentoval i některé příspěvky, ale to bych tady psal až do zítřka. Takže bych jen rád podotknul, že dle mého názoru je efektivnější pracovat s 30,9% roztokem peroxidu vodíku, pokud vám jde o co nejlepší výsledek....A jinak se nezabijte!;-)

30 explosive explosive | 23. dubna 2008 v 13:36 | Reagovat

petr er naser si

31 petr er petr er | E-mail | 3. května 2008 v 23:37 | Reagovat

Pro ¨explosive" Jestli mne chceš naštvat tak to se ti kamaráde nepovede. Názor od takového chudáka mne nechává úplně klidným. Proč nenapíšeš oč Ti jde? Co se Ti nelíbí? Tvá reakce je Tvojí vizitkou  a důkazem toho o čem sem psal výše. Petr er

32 explosiv explosiv | 9. května 2008 v 15:59 | Reagovat

to tvý navážení že když někdo nemá větu bez chyb že nemá nic dělat a že pokud se to někoho dotklo tak to splnilo účel.taky někdy udělam chybu ve větě a nevšímam si těch co tu maj hrubky jak prase a neřikam jim že se do toho radši nemaj pouštět.si myslíš že si borec co umí všechno a ostatní sou jen blbci co se od tebe můžou maximálně učit ale v žádném případě se s tebou srovnávat.nejspíš kromě navážení umíš hovno

33 petr er petr er | E-mail | 15. května 2008 v 21:45 | Reagovat

Máš naprostou pravdu. Když si pročítám řádky takových individuí jako jsi Ty, tak nemůžu psát jinak. Ne, nehraju si na žádného borce, co umí všechno. Je to jen pohled střelmistra a pyrotechnika takže ti blbci jsou myslím na místě. Až si trošku doplníš vzdělání, složíš pyrotechnické a střelmistrovské zkoušky tak se s Tebou budu bavit, Jinak je náš dialog mlácením prázdné slámy a opět se potvrdila pravdivost přísloví o potrefené huse. P.R.

34 explosiv explosiv | E-mail | 17. května 2008 v 12:11 | Reagovat

seru na tebe

35 explosiv explosiv | E-mail | 20. května 2008 v 7:03 | Reagovat

si je n nafoukanej blbej ignorant co by nedal dohromady ani prskavku

36 petr er petr er | E-mail | 20. května 2008 v 21:13 | Reagovat

Máš právo vyjádřit svůj názor. Přijímám ho. Takový inteligent jako si Ty mne nechává úplně klidným. Žák zvláštní školy internátní mne nemůže rozhodit. Pošli mi Svůj mail. Pošlu Ti nejaké fotky aby si už konečně pochopil že nemám zapotřebí dávat dohromady žádný prskavky Ty magůrku.    p.rod@volny.cz

37 petr er petr er | E-mail | 20. května 2008 v 21:20 | Reagovat

Jo a ještě něco. Měl by si si změnit přezdívku. Děláš ostudu naší firmě. Co si tam dát třeba rádobychemikamatérubožákzvlastnívůle?

38 explosiv explosiv | E-mail | 21. května 2008 v 12:32 | Reagovat

seru na tebe ty kundo z ryby si trapák a rozhodně toho umim víc než někdo kdo umí jen kecat když já odpaloval c4 tak ty si ještě  o sebe mlátil křemenama ty amatére

39 explosiv explosiv | E-mail | 21. května 2008 v 12:34 | Reagovat

a přezdívku si měnit nebudu  pač mi sedí a co ty bys mi tak moh poslat za fotky maximálně to jak si vyplácanej z práskací kuličky mentále

40 explosiv explosiv | E-mail | 21. května 2008 v 12:54 | Reagovat

taky by sis měl změnit přezdívku

třeba na nebudusrátexplosivanebominakopeprdel

41 petr er petr er | E-mail | 21. května 2008 v 17:47 | Reagovat

Ano miláčku. Máš pravdu jako obvykle.

42 petr er petr er | E-mail | 21. května 2008 v 17:56 | Reagovat

C4? Ha Ha ha,  Po dlouhé době sem se tak dobře nezasmál. Víš ty vůbec co to je?  Mohl sem Ti poslat nějaký fotky z našich akcí ale nemá to cenu. Z huby Ti vyjde buď smrad nebo hovadina. Jsi primitiv zakomplexovanej, Končím korespondenci k spokojenosti nás obou. Nemá cenu Ti cokoliv vysvětlovat, je  to škoda písmenek ty céčtyřko.

43 explosiv explosiv | E-mail | 23. května 2008 v 8:14 | Reagovat

jo já narozdíl od tebe vim co to je ty negramote tady se totiž v 21 století většina lidí samozřejmě s vijímkou tebe vyvynula z primitivního stádia a nezustala jen u psáskacích kuliček a prskavek jako ty.Vsadil bych se že za největší úspěch si považoval když si škrtnul megu a ona po pěti vtrřinách bouchla že.Určitě si z toho měl druhý vánoce(teda jestli si vůbec někdy měl první).Až vystuduješ alespoň zvláštní školu  a věřím žě pro tebe to bude velmi těžké.Tak bych se pak s tebou možná mohl bavit jako s člověkem s určitými znalostmi(v tvém případě se samozřejmě bavíme o minimu znalostí).Do té doby bych ti doporučil se od rána do večera válet v knížkách a učebnicích abys pochytil alespoň malé základy pyrotechniky.Věřím že by si mi chtěl určitě někdy alespoň sahat po kotníky doufám že se ti to povede.

44 explosiv explosiv | E-mail | 23. května 2008 v 8:18 | Reagovat

jo a ještě k tvýmu vyjádření z 20.5.2008 21:20.Pochybuju že by někdo jako ty mohl mít firmu.

45 petr er petr er | E-mail | 23. května 2008 v 11:42 | Reagovat

Ne firmu opravdu nemám. Jsem pouze zaměstnancem ve firmě která se zabývá výrobou,prodejem a dovozem průmyslových trhavin. Pracuji tam jako střelmistr-pyrotechnik už dvanáct let, Střelmistrovský průkaz vlastním patnáct let.  Nevím kde bereš tolik sebedůvěry a proč mne urážíš? Co máš za vzdělání Ty? Co si v životě dokázal ty smrade zakomplexovanej?  Ty Tvoje Kecy o mne sedí spíš na tebe Ty embrio z debila. Jo v Tvém posledním příspěvku máš opět dvanáct hrubých chyb. Měl by si s tím něco udělat. Je to ostuda pro celý veb. Svědčí to totiž o Tvém vzdělání. Vzdělání jaké máš v českém jazice je stejné jako v jiných předmětech. Z počátku sem myslel že bych Tě vzal na nějaké odstřely a destrukce aby si viděl  k jakému účelu a jak se výbušniny používají a že nejde jen o zvukový efekt, ale poznal sem že je to zbytečné. Magor zůstane magorem. Také sem začínal jako Ty ale vždy sem měl snahu se učit od zkušených odborníků a jít v tomto vzdělání dál a nepočínal sem si jako diletant kterej je šťastnej jak blecha když mu náhodou někdy něco trošku prskne a cítí se pak velkým borcem a odborníkem. Končím s Tebou frajere opravdu to nikam nevede. Nemám už nic co bych Ti řekl, Dovedeš jen urážet a kopat kolem sebe nohama ale to je pro mne trošku málo. Jsem zvyklý vést dialog na úrovni a ne poslouchat slinty nějakýho duševně zaostalého puberťáka. Tak se měj ty nulo.

46 petr er petr er | E-mail | 23. května 2008 v 11:42 | Reagovat

Ne firmu opravdu nemám. Jsem pouze zaměstnancem ve firmě která se zabývá výrobou,prodejem a dovozem průmyslových trhavin. Pracuji tam jako střelmistr-pyrotechnik už dvanáct let, Střelmistrovský průkaz vlastním patnáct let.  Nevím kde bereš tolik sebedůvěry a proč mne urážíš? Co máš za vzdělání Ty? Co si v životě dokázal ty smrade zakomplexovanej?  Ty Tvoje Kecy o mne sedí spíš na tebe Ty embrio z debila. Jo v Tvém posledním příspěvku máš opět dvanáct hrubých chyb. Měl by si s tím něco udělat. Je to ostuda pro celý veb. Svědčí to totiž o Tvém vzdělání. Vzdělání jaké máš v českém jazice je stejné jako v jiných předmětech. Z počátku sem myslel že bych Tě vzal na nějaké odstřely a destrukce aby si viděl  k jakému účelu a jak se výbušniny používají a že nejde jen o zvukový efekt, ale poznal sem že je to zbytečné. Magor zůstane magorem. Také sem začínal jako Ty ale vždy sem měl snahu se učit od zkušených odborníků a jít v tomto vzdělání dál a nepočínal sem si jako diletant kterej je šťastnej jak blecha když mu náhodou někdy něco trošku prskne a cítí se pak velkým borcem a odborníkem. Končím s Tebou frajere opravdu to nikam nevede. Nemám už nic co bych Ti řekl, Dovedeš jen urážet a kopat kolem sebe nohama ale to je pro mne trošku málo. Jsem zvyklý vést dialog na úrovni a ne poslouchat slinty nějakýho duševně zaostalého puberťáka. Tak se měj ty nulo.

47 explosiv explosiv | E-mail | 25. května 2008 v 13:50 | Reagovat

na hrubky seru.Dvanáct let jo?Sorry ale tady se potvrzuje kdo je víš páč já ho teď v srpnu budu mít devatenáctej rok takže tvý rady opravdu nidky potřebovat nebudu pač v těhle kolejích sem zajetější víc než ty.A ty mi mel něco vo gramatice když napíšeš v jazyce měkký i.na tvý odstřely fakt nejsem zvědavej pač jich mám v práci dost a dost

48 petr er petr er | E-mail | 27. května 2008 v 19:16 | Reagovat

Tak to mi prozraď kde vydávají mentálům střelmistrovské průkazy. Myslíš že Ti věřím? Ani slovíčko. Jsi ulhanej jak stará Blažková. Četl sem Tvoje řádky na začátku kde píšeš o výrobě HMTD. Nevím proč by si ho vyráběl kdyby si byl střelmistr. Tobě je 40let? Střelmistrovský průkaz se ze zákona vydává od 21let. Kdyby si ho měl 19let muselo by Ti být 40. Ale to Ti není. Typoval bych to tak na 13 až 16. Za další, tobě by nikdo SP nevydal. Jsi případ zralý pro psychiatra. Přečti se s odstupem času tvoje

přiblblý pubertální kecy na začátku. To nemohl napsat normální člověk. Jak sem už psal výše, jsi zakomplexovanej chudák bez jakéhokoliv vzdělání a bez žádných známek slušného chování svojí debilitu se snažíš zamaskovat lží a urážením ostatních,  Jsi z Prahy?  Moje teta je v Bohnicich psychiatr. Jestli by si měl zájem dohodl bych ti nějakou terapii. Určitě by si si oddechl Ty i Tvé okolí. Tak čau Magůrku.

49 monny monny | E-mail | 27. května 2008 v 20:29 | Reagovat

Zdravím tě Petře er. Promiň mi že se vtírám do tvojí vzdušný války s jedním jak ty píšeš primitivem. Už delší dobu sleduju vaší korespondenci a nedá mi to ti nenapsat. Je mi 17let a marně se snažím vcítit do kůže toho ubožáka. Nepodařilo se mi ho pochopit a přijít na to o co mu de. divím se ti že se s ním vůbec zahazuješ. máš to zapotřebí?  přiznám se že také trošku experimentuju ale vždy se řídím radami zkušených a nechám se poučit. byl bych rád kdyby si mi poslal nějaký fotky a rád bych se podíval na nějaké ty vaše odstřely. Držím ti palce. Jirka

50 petr er petr er | E-mail | 28. května 2008 v 9:40 | Reagovat

Juro dík. Ozvu se Ti zítra na Tvůj mail. Mám toho teď moc. P.R.

51 petr er petr er | E-mail | 28. května 2008 v 9:40 | Reagovat

Juro dík. Ozvu se Ti zítra na Tvůj mail. Mám toho teď moc. P.R.

52 explosiv explosiv | E-mail | 30. května 2008 v 15:12 | Reagovat

protože sem ty vemeno asi dělal studii o amatérských výrobcích pyrotechniky jako seminárku na vejšku tak sem chtěl aby si myslely že sem jeden z nich ty cecku.ale proč ti to řikám ti ani nevíš co to vysoká škola je demente.a já narozdíl od tebe nikoho neurážím tedy s vyjímkou tebe pač takový pablby mě fakt serou.a jaký zahazuje, já se tu zahazuju sváma a strácim tim čas.a jedinej kdo si tu něco kompenzuje ste vy.asi malý péro co?buzny zasraný.kdyby tyhle stránky byly bez takovejch degenerovanej mamrdů jako je petr a jura tak by to tu i bylo fajn.a tvoje teta je v bohnicích tak maximálně pacientka ty vole

53 petr er petr er | E-mail | 1. června 2008 v 19:42 | Reagovat

Ano miláčku opět máš jako vždy naprostou pravdu. Opět jen sprosté oplzlé řeči a urážky tobě vlastní, vhodné do slovníku žáčka zvláštní školky a školy. Opět si mne jako vždy pěkně rozasmál. Kam se na tebe hrabe Kaiser s Lábusem. Ty a vejška? To snad ne? Že ty lišáku jaden trošku přeháníš, viď?Hele kamaráde, kdyby si měl aspoň ukončenou základku tak by si vedl dialog trošku na úrovni a ne jako pubertální debílek. Hošane končím s tebou debatu. Ten Jura co mi psal má pravdu. Nemá cenu se s tebou zahazovat. Vlastně se divím proč tak činím, Jo už to vím. Tak trochu pro zábavu a také proto že pořád nemůžu uvěřit že může Zem nosit takového magora jako si ty. Jestli máš ještě něco na srdíčku tak to prosím adresuj na mojí adresu. Nebudu si dělat ostudu před celým národem. Tak nazdárek Ty vysokozvláštní školáku. Nebo mi můžeš napsat nejakou duchaplnou SMS ale spíš to bude ta chudoduchá viď? Jak jinak.

54 petr er petr er | E-mail | 1. června 2008 v 19:44 | Reagovat

Muj tel. Pro ZVLÁŠTNÍ zákazníky:  608025466

55 pájas pájas | E-mail | 2. června 2008 v 17:55 | Reagovat

Zdravím všechny příznivce a zájemce o pyrotechniku. Hoši jsem na ten můj koníček úplně sám hledám někoho na společné akce. mám docela dobré vybavení a slušný zdroj chemikálií. bližší informace poskytnu po mailu nechci se tady moc rozepisovat tak se někdo ozvěte budu se tešit na spolupráci. PJ

56 Milda Milda | E-mail | Web | 2. června 2008 v 20:24 | Reagovat

Rozhodně je tato  sračka jedna s těch bezpečnějších. Je pravda,že jsem ji vyráběl už ve 14 letech a dělám ji do dnes. Idealní směs do bouchacích kuliček.Ale už jsem viděl i  kamarády kterým urvala pár článků na rukou a jednomu magorovi co to sušil na topení podpálila pokoj :). Tak hlavmě na sebe dejte bacha a nevěřte tomu,že idealní odpálení výbušnin je prskavka

57 explosiv explosiv | E-mail | 3. června 2008 v 7:24 | Reagovat

ty demente je mi 52 a pyrotechniku už narozdíl od tebe nějakej ten pátek dělam a takový mladý sráče jako seš ty a ten tvuj jura bych nechal bezmylosti postřílet u zdi.víš velkou piču hraješ si na machra a kromě keců se na nic nezmůžeš.nevim co furt meleš prostě uznej že mam pravdu a je to v poho.pak bych ti možná mohl i v něčem poradit pokud mě zas nenasereš. a ještě něco neřikej mi miláčku si snad buzerant nebo co?

58 petr er petr er | E-mail | 3. června 2008 v 17:41 | Reagovat

Tak Ty jsi tu zas? Myslel sem že už na Tvý unikátní bláboly nebudu reagovat, ale opět mi to nedá Ti nenapsat, Co mi to chceš zase namluvit? Že Ti je 52? To nemyslíš vážně, viď? Jestli tomu tak opravdu je tak to mi Tě je opravdu líto. Podruhé Ti píšu že by si se měl nechat vyšetřit na psychiatrii. Nevím co bych jako měl přiznávat? Za tím vším co sem tady napsal si pevně stojím a nemám žádný důvod ustupovat. Zatím sem u tebe nezaznamenal jediný náznak nějaké inteligence. Co slovo, co věta to lež,oplzlost,smrad a hnus. Nejsi schopen vytvořit Jedinou normální větu která by dávala nějaký smysl. Jsi chudák a ubožák s velmi primitivním a chudým myšlením a nevím v čem by si mi chtěl radit? Žádné rady nepotřebuji. Přečti si laskavě Tvé první příspěvky a zamysli se nad nimi. Nevím kdo z nás potřebuje poradit. Každý normální člověk který čte a sleduje naší korespondenci mi musí dát za pravdu. Teď mne tak napadlo, Pánové kteří sem zabloudíte: Co vy na To? Co si myslíte o naší podivné válce? Podělte se s námi o Vaše názory. Díky. P.

59 explosiv explosiv | E-mail | 3. června 2008 v 17:54 | Reagovat

ty vole ty mi něco řikej ty ani neumíš nic řešit sám ty trapáku srabáckej ale musíš si do toho tahat další lidi na pomoc a nevim proč mě lituješ že je mi padesát dva v mim věku toho vim víc než ty a v mim věku bych ti i dokázal za ty tvý kecy nakopat prdel ty srabe a nevím co míníš tím ty jsi tu zas ? já tu byl dřív jak ty takže buď drž hubu a krok a nebo jestli se ti něco nelíbí tak na tuhle stránku nemusíš chodit a můžeš klidně vypadnout jinam nikdo tě tu nedrží SMRADE CUCÁCKEJ. a narozdíl od tebe sem tu nikoho neurážel kromě tebe a jednoho blbýho punkera co si hrál na chytrýho ale já tu jen hledal materiál pro práci dokud si nepřišel ty nenasral mě a neskurvil mi náladu s těma tvejma kydama. nebuď srab a řeš daný situace sám ne .Tobě snad rodiče do sedumnácti utírali i prdel nebo za tebe řešej daný situace  i teď?

60 explosiv explosiv | E-mail | 3. června 2008 v 17:56 | Reagovat

A ještě něco nedá ti za pravdu normální člověk ale pouze nějakej další tvůj vlezprdelka jako je ten jura

61 petr er petr er | E-mail | 3. června 2008 v 20:41 | Reagovat

Sašo zas ty chyby! Opět jen kecy,kecy,kecy. Na Juru mi nesahej. Je to prima mlaďas. Pozval sem ho ke mne do práce. Mám povoleno od mého šéfa ho vzít o prázdninách na nejaké odstřely a destrukce. Jestli ti je 52 tak se chováš jak malej kluk. Spíš spratek nevychovanej s IQ tak do výše Tvého věku. Tak se přiznej co Tě trápí. Svěř se Příteli. Hele pošli mi nějaký důkaz že jsi to co ze sebe děláš. Zatím si mne ani trošku nepřesvědčil. Máš jen plnou hubu pubertalních keců. Nepošleš? Myslel sem si to. A také vím proč.

62 explosiv explosiv | E-mail | 4. června 2008 v 11:53 | Reagovat

na juru ti sahat nebudu toho si vosahávej sám a co to meleš jak malej spratek kurva já tu byl v poho dokud si nepřišel ty si přídeš děláš machra a začneš se navážet tak mi moc neser a jestli je to u prdele těm co tu sou tak mě ne tak tady moc nepičuj

63 petr er petr er | E-mail | 4. června 2008 v 17:46 | Reagovat

Jsi ubožák. Nemám slov. Už mne nebaví číst Tvé primitivní názory a sprosté urážky ale pokoj ti nedám aby si nevyšel z této debaty s pocitem vítěze. Jsem zvyklý vést debaty a dialogy na jiné úrovni a psaní si s primitivem je pod mojí úroveň ale vzdávat to rozhodně nebudu. Maj sa šuhaju.

64 explosiv explosiv | E-mail | 11. června 2008 v 16:41 | Reagovat

tos mluvil o sobě?mě to řikat nemusíš já sem hned pochopil že si pako. pokud si myslíš že je to v poho tak se mýlíš já totiž nikdy neprohrál prohrávat neumim a zvykat si na to kvůli nějakýmu imbecilovi taky nebudu takže s tebou tehle rozhovor o ničem povedu klidně dokonce života ale smiř se stim že ať už napíšeš cokoliv já vyhraju a ty prohraješ a nic jinýho v tom ani nehledej pač to jinak nedopadne

65 petr er petr er | E-mail | 13. června 2008 v 16:46 | Reagovat

Jsi chudák a vzbuzuješ ve mne lítost. Je mi špatně od žaludku z toho že po zemi chodí takový monstra a kreatury jako jsi ty. Soutěžit s tebou ty ubožáčku rozhodně v ničem nebudu. Nejsi mi soupeřem na stejné úrovni. Mej se jak jen to jde nejhůř ty dementní chlapče.

66 explosiv explosiv | E-mail | 17. června 2008 v 15:11 | Reagovat

jaký chlapče řikam ti že je mi 52 ale ty si eště neřek kolik ti je ti cucáku a v tom že na stejný úrovni nejsi máš pravdu nesaháš mi ani po kotníky.

67 petr er petr er | E-mail | 19. června 2008 v 12:17 | Reagovat

38let pane magor.

68 explosiv explosiv | E-mail | 27. června 2008 v 13:25 | Reagovat

tak to ty cucáku umíš pěkný hovno já už sem v tom dost jetej

69 petr er. petr er. | E-mail | 8. července 2008 v 8:13 | Reagovat

Ano, vystihl si to přesně. Jsi dost jetej. A to hodně.

70 Roveon Roveon | E-mail | 18. července 2008 v 14:12 | Reagovat

Ahoj pánové, no to je flame war jako vyšitá (petr er vs. explosiv). Že vás to baví, jednoho i druhého. Já si tak brouzdal po webu a četl o chemikáliích a trhavinách a najednou jsem se opět octl u prazákladu všech sporů aneb u toho že vše je o lidech a v lidech :-) A jen tak na okraj, výbušninám nerozumím, mám z nich respekt a přenechávám je těm kteří si s nimi rozumějí. Ale počíst si o nich a lidech kolem je zajímavé. A číst zde příspěvky uživatele "explosiv" je vskutku interesantní.

71 petr er. petr er. | E-mail | 25. července 2008 v 11:49 | Reagovat

Pro Roveona: Díky za rozumný a upřímný názor.  Jen bych dodal že mne to už nebaví , vést žabomyší válku s takovým individuem jako tento hošík je. Je na každém člověku jaký si udělá názor na tohoto primitiva s honosným názvem "explosiv"  Měj se. P.R.

72 alexej.mukorov@seznam.cz alexej.mukorov@seznam.cz | 8. srpna 2008 v 11:42 | Reagovat

mě už to taky nebaví vest debatu s petrem er a podobnýma tupcema co sdílej jeho názory ale budu si stát za svým když mám pravdu

73 jdfsfdsfa jdfsfdsfa | 4. září 2008 v 14:03 | Reagovat

napalm vy ste čůráci:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

74 já | E-mail | 5. září 2008 v 14:48 | Reagovat

zdravim všechny já bych potřeboval poradit kde sehnat

HNO3 65%?? PIŠTE NA e-mail dík za odpověd

75 Strike Strike | 12. září 2008 v 19:34 | Reagovat

Ty curacku vsechno si to vospamoval z mosqadu

76 explosiv explosiv | E-mail | 26. září 2008 v 20:29 | Reagovat

hno3 koupíš v drogerii teta v ulici zlatnická asi 500 metrů od masarykova nádraží přibližně za 70 korun

77 Zdeněk Zdeněk | 12. října 2008 v 0:34 | Reagovat

Chtěl jsem si přečíst slušný komentáře o výbušninách, a místo toho je to tady samá vulgární nadávka. Některý jsem ani neznal. Explosiv - proč místo toho nadávání neřekneš co jsi vyrobil, jaký to mělo výkon, případně jinak neprokážeš svoje vědomosti. Takhle vypadáš jako blafoun, kterej se jenom chvástá a nic neumí. Jestli s tímhle elánem vyrábíš i třaskaviny tak se divím že jseš ještě celej. Podle nadávek bych si tipnul že je ti tak 16 let. Mě je 54, ale ještě jsem neslyšel že by někdo z mého ročníku mluvil tak sprostě jako ty (pokavaď nebyl ve vězení nebo v polepšovně). A jestli je ti 52, tak mě vysvětli jak jsi se před 40 lety, jako malej dostal k C4. To ti ji přivezl strýček z Ameriky? Můj příspěvek najdete na této adrese v odd. cyklický triperoxid acetonu.  Nebo na www.jokis.estranky.cz - Výroba slavného HMTD.  Zde je příspěvek rozdělený na 5 dílů (v celku to tam nešlo dát). Ten druhý je podobný, ale mnohem obsáhlejší. Oba jsou pod jménem Zdeněk. Explosiv - jestli se do mě budeš taky navážet, tak nepočítej s tím že ti budu odpovídat.

78 Tom Tom | 11. prosince 2008 v 23:52 | Reagovat

čest no uřímě ve výbušninách se vubec nevyznám, jen chci řict svuj nazor je äjn že jsou veby kde se o nichpiše i z návody kterym vlastně vubec nerozumím ti co  nadavaj tomu kdo to udělal že je zodpovědny za ty co to zkusi a doplatí na to je trochu slabomyslný nebot je každeho věc jestli to zkusí nebo ne já bych too rád zkusil bohužel tomu nerozumím a tak se do toho NESERU!

  a na nic nedoplatím , každopadně tomuhle vebu pochvala (ps. ty názvy látek na vyrobu jsou jako špatně seřazená pismenka a ještě v hebrejštině i proncip teorie relativity se o třech přečtení dá pochopyt ale tohle.o:)

79 Chrn Chrn | E-mail | Web | 26. prosince 2008 v 0:35 | Reagovat

Zdravím!

Všechny příznivce tohoto koníčku.

Abych se vyjádřil k HMTD... Není to tak jak všichni tvrdí, když to namícháte normálně v kuchyni..nic se nestane..schovávat v zabaleném papíru po menších množstvích a zažijete o trochu víc srandy než s č. střelným prachem...

Ale daleko lepší je rozpustit TRAVEX ve vodě a namočit vněm filtrační papír, ten pak nechat usušit třeba před krbem..pak ho stačí srolovat do papírové rakety a hned to lítá dvacet metrů daleko!..taky neni špatný do špičky té rakety vložit právě gram HMTD :)

Tak si to užijte..nevyrábějte půl kila... kdo by chtěl s čimkoli poradit icq 180172481

80 explosiv explosiv | E-mail | 28. prosince 2008 v 15:50 | Reagovat

zdenku ty vole kdybys viděl kde já všude byl tak by ses z toho podělal klidně ti něco pošlu.A s tou c4 sem si asi dělal prdel ne mě nesmíš hned chytat za slovo.Ale když už si to nakous tak strejda byl frajer dokázal sehnat lecos.To byly časy

81 kreten kreten | E-mail | 5. ledna 2009 v 19:21 | Reagovat

Návod na výrobu HMTD je chybnej (asi schválné)

82 koukal koukal | 13. května 2009 v 19:58 | Reagovat

explosive.... jsi ubohej magurek

83 bang bang chem bang bang chem | 20. července 2009 v 16:40 | Reagovat

ke komentářům se raději nebudu vyjadřovat kdyby jste chtěli návody které opravdu fungují a nejsou okopírované podívejte se na moje stránky www.bangbangchem.blog.cz návody budu brzy přidávat zatím je tam návod na destilaci bezovdné HNO3.
A mimochodem na to že by se tam někdy v budoucnu objevil návod na TATP či ostatní organické peroxidy rychle zapommeňte!

84 ErikP ErikP | 22. září 2009 v 0:09 | Reagovat

Explosive, prečítal som si Tvoju diskusiu. Úprimne, podľa tvojho vyjadrovania neverím, že máš 52 rokov. V tejto diskusii si mnohokrát vyslovil názor, že Petr er je príliš mladý na to, aby si s ním strácal čas a diskutoval s ním. No napriek tomu sa sem opakovane vraciaš, a snažíš sa dokázať, samozrejme bez akýchkoľvek argumentov, že máš pravdu.
Ja sa Petra nezastávam, ale z tejto debaty mi príde ako ten rozumnejší práve on. Tvoj písomný prejav, je na úrovni 16-17 ročného adolescenta. Ak sa mýlim, je mi ťa ľúto. Ak sa nemýlim, uváž či by si sa na internete mal takto vyjadrovať. Na ulici by si už dostal  "přes držku".

85 ErikP ErikP | 22. září 2009 v 0:15 | Reagovat

A ešte ohľadom návodov. Výbušninám nerozumiem ale zaujímajú ma, tak ako aj zážitky ľudí ktorí s nimi pracujú, či ich len amatérsky skúšajú vyrobiť a otestovať. Sú to mnohokrát vtipné príhody. Napriek tomu, že sa ich nebudem pokúšať vyrábať, zaujíma ma z čoho sa tieto zmesy vyrábajú, aké sú postupy atď. Návod na výbušninu ešte nikoho nezabil. Ak sa niekto zabije, bude to len jeho problém. On sám sa rozhodol, že to bez akýchkoľvek skúseností vyskúša, nikto mu nedal pištoľ k hlave a neprikázal - urob bombu !

86 älex älex | E-mail | 15. října 2009 v 14:36 | Reagovat

[4]: jj

87 INF úrp návštěva INF úrp návštěva | 26. března 2010 v 22:51 | Reagovat

[10]:NA každém je jestli to zkusí pičuse

88 897898774566632154556 897898774566632154556 | 25. října 2010 v 15:03 | Reagovat

Hexamethylentriperoxodiamin alebo HMTD neni tazke virobit !!! ale bez patricnej vibavi bi som radsej neskusal !!!! Ak ste len tak bez nicoho skuste radsej Jododusik alebo ako tu uz nekdo pisal tak pusni prach !!!!

89 sam sam | E-mail | 1. března 2011 v 17:10 | Reagovat

Pro Petr er neposlal by si mi nějaké ty fotky nebo videa prosím jinak ten explosive je tak trapnej že se to nedá muj email:vojta.samson@seznam.cz

90 sam sam | 1. března 2011 v 21:23 | Reagovat

Sem napište komentář

[71]:Pro Petr er neposlal by si mi nějaké ty fotky nebo videa prosím jinak ten explosive je tak trapnej že se to nedá muj email:vojta.samson@seznam.cz

91 kokot si ? kokot si ? | 2. dubna 2011 v 20:48 | Reagovat

[10]:si jebnutý ? ked to niekto bude skusat tak si za to moze sam ked sa mu nieco stane!

92 Gelberit Gelberit | 23. června 2011 v 13:07 | Reagovat

Všichni víte prd a na to jsem hrdý

93 šimon šimon | 29. července 2011 v 23:23 | Reagovat

muj fotr to na vejšce  z klukama vyráběl

94 anti-kreten anti-kreten | 12. března 2012 v 10:43 | Reagovat

Vy kreteni kdyz uz vykradate navody prectete si o tom neco. Co treba nejaky info o skladovani ? skladuje se v cistem alkoholu. dale pak ochlazovani "studenou vodou" nestaci protoze je potreba aktivne chladit. (ona by se vam ta voda za chvili pekne ohrala). Dale vyroba z hexaminu je dost nebezpecna vysledek je nestabilni a pri nedodrzeni pomeru muze iniciovat behem "sušení"

95 Normální občan Normální občan | E-mail | 8. srpna 2012 v 16:13 | Reagovat

Jestli tedy osoby, jako "pan" Explosiv u nás oficiálně pracují s tak nebezpečnými látkami, tak nás při jejich inteligenci všechny ochraňuj Bůh. Takovou osobu bych nechtěl potkat ani při nákupu v zelenině. To by totiž bylo podle mě to jediné, co takový člověk možná zvládne.

Já jen doufám a věřím, že fakt s těmi výbušninami nepracuje, a že opravdu nemá vysokou školu. Že to tak bude, co říkáte? Docela by mě to uklidnilo.

Všem normálním lidem přeji hezký a klidný den.

96 chemik chemik | 3. ledna 2013 v 17:36 | Reagovat

Cetl jsem si vasi doskuzi (pert er x explosiv) a prijde m, ze je jeden horsi nez druhy, oba ubozi...To je k placi

97 Béda Béda | 18. ledna 2013 v 20:31 | Reagovat

Kdo se bojí HMTD a třaskavin, může zkusit toto:
autofoliepraha.sweb.cz/BEKORDEX/BEKORDEX pro.txt

98 C. C. | E-mail | 18. dubna 2014 v 19:43 | Reagovat

-> chemik ->

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama